Re: Kalkulacja komputera.

Autor: Cezar Ponti <ASK_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 09:29:33 MET

> [...]
> i przy plikach wielkości 600MB standardowe operacje są bez opóźnień.
> Tylko rasteryzacja dużych eps-sów jest męcząca. Za wszystkie opóźnienia
> jest odpowiedzialny dysk (brak ramu). Pamiętaj, że CS2 ma zawsze co
> najmniej
> 2 poziomy undo (undo + historia) i w zasadzie nie sposób mu zapewnić
> wystarczającej ilości pamięci. Przy większych plikach zawsze się będzie
> odwoływał do dysku. Czkawka przy przełączaniu programów jest spowodowana
> tym, że system stara się zawsze przenieść część nieaktywnej aplikacji do

P4 3.0 Ghz 2giga ramu CS1
Tu najbardziej chodzi wlasnie o przeskakiwanie z programu na program oraz
glownie o to ze np przy np paletach tekstowych i roznych wektorach od
prostych
linii po wypelnienia gradientowe (w podgladzie z overprintem) illustrator
dosc
zenujaco chodzi.

> Masz zawsze "efektywność" w Photoshopie 100%?! Nie wierzę...
> Jeszcze tyle ramu nie wyprodukowali... :)

nie napisalem chyba ze mam 100% ale jesli chodzi o otwieranie plikow nie
jest zle
zreszta tak jak pisalem tutaj nie lezy problem w samym otwieraniu plikow bo
je otwieram
raz na 1,2,3 h a pozniej nad nimi pracuje.

> Absolutnie nie prawda! Kontrolery są od zawsze te same!
> Problem jest w oprogramowaniu (bios i driver). W moim powermaczku
> mam już trzeci z kolei SCSI pecetowy. Mam też USB i sieciówkę
> z peceta. To samo jest z IDE, firewire i grafiką.
> Niestety wiekszość producentów nie jest zainteresowana tworzeniem
> sterowników na Maca.

No o to mi chodzi ze moze pozniej beda do maca pro dostosowywac sterowniki
rzeczy ktore sa na pc.

> O ile nie masz zabytkowego procesora, to jest wina braku pamięci lub złej
> konfiguracji systemu.

Tak jak wyzej napisalem 3 Ghz P4 to chyba nie jakis totalny zabytek i 2 giga
ramu
w rownych i tych samych kosciach zeby sie nie gryzly na plycie Asusa
Oczywiscie jak to kupowalem to byl bdb sprzet.
System mam dobrze skonfigurowany nie mam jakis zbednych obciazen typu
nortony antywirusy
oraz mam poczyszczone nie potrzebne rzeczy ktore obciazaja sam system przy
ladowaniu.
Dolozylbym z mila checia wiecej ramu ale to mi chyba nic nie da dlatego
chcialem sie zdecydowac
na calkowita zmiana kompa na mac lub pc ktory bedzie te wiecej ramu
wykorzystywal a dokladnie
jego nowy system.
W ogole jak to bedzie z vista ile ona bedzie wykorzystywala ramu i rdzeni w
procesorach oraz procesorw?