Re: Niechęć do zbootowania

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 22:20:45 MET

"Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> wrote in message
news:emunip$rtm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To już tak było, gdy tam przyszedłem. Pisałem, ten komputer nie jest
> mój.
>
> Poza tym nie sądzisz, że po prostu na płycie jest jakaś zworka, która
> powoduje kasowanie _tylko_ hasła?

Owszem, na każdej płycie jest taka zworka, która odłącza zasilanie od
bateryjki zerując tym samym (po pewnym czasie) zawartość pamięci CMOS, razem
z tym hasłem.

P.S. Coś mi się wydaje, że wolisz filozofować zamiast kupić po prostu nową
baterię za 5 zł ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/