Re: Niechęć do zbootowania

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 11:22:01 MET

Osoba Michal Kawecki napisała na pl.comp.pecet:

> "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> wrote in message

> Owszem, na każdej płycie jest taka zworka, która odłącza zasilanie od
> bateryjki zerując tym samym (po pewnym czasie) zawartość pamięci CMOS,
> razem z tym hasłem.
Myślałem, że to się liczy w sekundach.

> P.S. Coś mi się wydaje, że wolisz filozofować zamiast kupić po prostu
> nową baterię za 5 zł ;-).
3,5 ;)
Jak pisałem, nie mam dostępu do tego kompa i wolę mieć gotowy plan
działania, gdy znowu tam będę.
Poza tym ustawienia BIOS-u są normalnie trzymane, nic się nie zeruje.
Wiem, bo jakieś pół roku temu poustawiałem tam trochę niestandardowych
rzeczy i do dzisiaj one tam są.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur