Jakiego laptopa polecacie ;-)

Autor: Darrek <pl17(NO.SPAM)_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 22:47:12 MET

Sporo teraz tego się narobiło i nie wiem w czym wybierać :(
Eksploatuję teraz starą Toshibkę Satellite S1800-712 i sprzęt sprawuje się
OK ale trzeba by coś już nowego :)

Jeśli moge prosić o pomoc to .. oczywiście WiFi - do gier nie używam tego
komputera a raczej do pracy ale miło by było jak by jakieś gierki chodziły
:)
Do tego USB, nagrywarka DVD i to w zasadzie tyle wymagań ;-) ... fajny bajer
(jako, że sporo informacji na komputerku leży) to czytnik linii papilarnych
:)

Nie chcę sprzętu najtańszego ale takiego który by mi przez kilka nasępnych
lat posłużył tak jak moja biedna wytarta Toshibka :)

Biorę pod uwagę nie najwyższą półkę bo coś takiego nie jest mi potrzebne ale
tak do 3.500zł .. może uzywacie czegoś co można by polecić?

Pozdrawiam :)
D.D