Re: ATI X1900XTX - zasilanie

Autor: Jacek Rudowski <ami_at__usunto_wkurw.org>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 21:59:20 MET

On 2006-12-27, chemik333 <chemik333@wp.pl> wrote:
> Wiesz... nie wiem jaki ma pobor pradu 1900xtx ale na moim codegenie 350 od
> ponad 2 lat spokojnie trzymaly sie 5900 (ta to nawet na codegenie 300),
> potem 6800gt, potem x800pro, a obecnie przesiadlem sie na 7800gs wraz ze
> zmiana zasilacza na feela 350 JEDYNIE z powodu tego ze ma regulowane obroty
> i jest bardziej cichy. Wszystko smiga bez najmniejszych problemow, tak wiec
> jezeli na obecnej zasilce bedzie Ci to chodzilo to pewnie nic sie nie stanie
>:)

A ja juz wiem :) do 130W i 30A wg. instrukcji.
130W to drobnostka, ale te 30A max to troche straszy.
I sadze, ze to ta druga wartosc powoduje, ze na standardowym zasilaczu
w owym Shuttle'u niestety to ruszyc nie chce.

Tak czy siak chyba na razie przyjdzie mi pozostac przy "drutach" - takich, czy innych.

Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski