Klawiatura bezprzewodowa z trackballem

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 22:04:49 MET

Witam

Chciałbym kupić sobie bezprzewodową klawiaturę z trackballem... To nie
będzie główna klawiatura do komputera, ma leżeć sobie na stole i służyć
głównie jako rodzaj zdalnego sterowania. Na razie podoba mi się takie coś:
http://www.btcpolska.pl/2-7-30keyboard.html#9029URFIII (BTC 9029URF III)

Musi być bezprzewodowa (zasięg do jakieś 5 metrów, chyba raczej radiowa,
przy IR jest problemu z zasłanianiem (?)), jak najmniejsza, mieć wbudowane
coś co zastępuje myszkę (chyba najbardziej podoba mi sie trackball, joye
raczej odpadają), no i... musi ładnie się prezentować ;). Ten BTC wydaje
się spełniać wymagania, tylko że to jakiś nowy model, nie mogę go namierzyć
z żadnym sklepie, nie mam pojęcia ile kosztuje... A może ktoś poleci coś
lepszego?

No i rozwiązania typu Logitech diNovo Edge Bluetooth raczej odpadają ze
względu na cenę, aż tak mi nie zależy ;)

Jak pisałem, klawiatura będzie klawiaturą dodatkową, nie musi być jakoś
super wytrzymała - no i z tego też względu najlepiej by była jak najtańsza.

Wit