Re: ATI X1900XTX - zasilanie

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 17:36:48 MET

Jacek Rudowski wrote:
> Wolalbym zachowac nieduza i zwarta konstrukcje tego komputera,
> uniezalezniajac go w koncu od zasilacza
> z drugiego.

Wiesz... nie wiem jaki ma pobor pradu 1900xtx ale na moim codegenie 350 od
ponad 2 lat spokojnie trzymaly sie 5900 (ta to nawet na codegenie 300),
potem 6800gt, potem x800pro, a obecnie przesiadlem sie na 7800gs wraz ze
zmiana zasilacza na feela 350 JEDYNIE z powodu tego ze ma regulowane obroty
i jest bardziej cichy. Wszystko smiga bez najmniejszych problemow, tak wiec
jezeli na obecnej zasilce bedzie Ci to chodzilo to pewnie nic sie nie stanie
:)

Reszta mojego kompa to barton 2600+, 2x nagrywarka, audigy, tuner TV, 4
kosci ramu i sporo urzadzen na usb, ktore nie maja wlasnych zrodel
zasilania. Jakos wszystko dziala... niektorzy "zasilaczowi mitomani" by sie
zdziwili, ale jakos jednak i to od dawna... :)

Pozdrawiam