Re: Wydajnościówka (m.in. dużo ramu)

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 19:25:01 MET

From: "Tomek" <tomway@poczta.onet.pl>
To: <pl-comp-pecet@newsgate.pl>
Sent: Wednesday, December 27, 2006 11:03 AM
Subject: Re: Wydajnościówka (m.in. dużo ramu)

> Weź pod uwagę, że im więcej kości tym wolniej będzie
> chodziło. Szczególnie w 3D większa pamięć nie
> zrekompensuje jej niższej wydajności!
> Zainwestuj raczej w procesor i wydajny RAID 5.

Jakkolwiek o ramie myślałem w kategoriach 3D, to rzeczywiście
stanęło na tym, że komp będzie miał 4GB ramu. Ponieważ
realizacja tegoż projekciku, jakim jest taka stacja robocza,
przypadnie na marzec, wstępnie ustaliliśmy z kolegą ze sklepu,
że będą to dwa clovertowny na chipsecie 5000x. Na Quadro
(nVidię) nie mam w tej chwili kasy, więc skorzysta się z tego,
że jest pci-ex szesnastka i wsadzi 8800gtx. W kwestii dysków
jestem zielony (w każdym razie a propos raidów), dlatego
tu się zdam na fachmanów.

--
pzdr
Peter