Re: Wydajnościówka (m.in. dużo ramu)

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 13:26:05 MET

> (nVidię) nie mam w tej chwili kasy, więc skorzysta się z tego,
> że jest pci-ex szesnastka i wsadzi 8800gtx. W kwestii dysków
Z kartami na 8800 to na razie jest duże ryzyko. Mają ogromne
problemy ze sterownikami i pracują na niektórych plytach.
Ta sprawę przemyśl jeszcze raz w marcu jak będzie wiadomo coś więcej.
A tak na marginesie, z tego co wiem, taka karta przyspieszy tylko
wyświetlanie
podglądów, ale nie przyspieszy ostatecznego renderingu. Jeżeli tak jest, to
nie warto tyle na nią wydawać. Możesz kupić g7900, który dużo tańszy,
cichszy
i nie wymaga takiej mocy.

> że jest pci-ex szesnastka i wsadzi 8800gtx. W kwestii dysków
> jestem zielony (w każdym razie a propos raidów), dlatego
> tu się zdam na fachmanów.

Pamiętaj, że do zasilania takiego zestawu z RAID potrzebna będzie własna
elektrownia :)
i może to zagłuszyć okoliczne roboty drogowe...
Za RAID możesz się zabrać jeżeli przeznaczysz na niego conajmniej z 5.000zł.
Więc zależy jak skalkulujesz resztę.

TM