Re: ATI X1900XTX - zasilanie

Autor: Jacek Rudowski <ami_at__usunto_wkurw.org>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 15:13:02 MET

On 2006-12-27, chemik333 <chemik333@wp.pl> wrote:

> Chcesz bez druciarstwa to kup tagana 600W za 600zl (jest tu:)
> http://www.allegro.pl/15829_500w_i_wiecej.html
> i bedziesz mial pieknie, cacy bez druciarstwa. Jak boisz sie ze Ci to nie
> wystarczy to kup sobie tagana 700W za ponad 800zl*
>
> Pozdrawiam
>
> * = druga opcja to tez bez druciarstwa.
>
> ps. Jaki jest sens zadawania takiego pytania? Ma sie taka grafe, za taka
> kase, a nie stac na porzadny zasilacz...

Obawiam sie, ze nie do konca zrozumiales problem - bez urazy. I nie jest kwestia to na co mnie
stac, a na co nie - wiec prosilbym o skupienie sie raczej na aspektach technicznych raczej niz finansowych,
bo nie lubie jak ktos mi w kieszen zaglada.

W ogolnym ujeciu kupno mocnego zasilacza nie jest problemem.
Problemem jest, aby albo znalezc odpowiedni zasilacz do Shuttle'a XPC, ktory
jest barebonem - i nie wszystko sie w nim zmiesci albo jakis nieduzy osobny zasilacz
tylko do karty graficznej.

I obecnie ratuje mnie wlasnie tylko to, ze w drugim komputerze mam porzadny zasilacz,
z ktorego wlasnie ciagne zasilanie do barebone'a.

Oczywiscie mozna sie spierac czy byl sens wkladac taka karte grafiki do barebone'a - z pewnych wzgledow
bylo to dla mnie istotne.
Skupilem sie na poborze mocy, gdzie ocenilem sytuacje na bezproblemowa. Nie pomyslalem jednak o poborze pradu,
ktore jak napisalem wczesniej okazalo sie spore - i tu sie pojawil problem.
I taki jest sens zadawania takeigo pytania.

Napisalem przeciez rowniez, ze owszem moge dokupic mocniejszy zasilacz i wpuscic kable w obudowe,
trzymajac zasilacz jako osobne pudelko - ale wspomnialem tez, ze jest to stosunkowo malo eleganckie
rozwiazanie, wiec postanowilem zapytac, czy ktos zna lepsze, ktore ja byc moze przeoczylem.
Wolalbym zachowac nieduza i zwarta konstrukcje tego komputera, uniezalezniajac go w koncu od zasilacza
z drugiego.

I to tyle tlumaczenia :)

Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski