Re: Problem z dyskiem - pomocy

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 02:40:38 MET

Dnia 27.12.2006, Atarek napisał(a):

> Tak jak opisane jest to na dysku tj. pozycja MasterON, SlaveOFF. Próbowałem
> też w drugiej pozycji CableSelect, ale to nie pomagało.
> Program Sea Tools pokazał jeszcze inne układy zworek o których nie ma
> informacji na dysku co mnie trochę intryguje.

Na tej stronie masz opis zworek dla tego dysku (w innym poście podałeś
model) http://www.seagate.com/support/disc/ata/st3320620a.html

Może problemem jest tasiemka. [???] Użyj innej 80. Podłączając wetknij
niebieski wtyk do płyty i czarny w dysk (master) i ewentualne szary w
urządzenie slave.

Dokładną instrukcję masz tutaj
http://www.seagate.com/support/disc/iguides/ata/100402370a.pdf
Jeśli to za mało to także tutaj
http://www.seagate.com/support/kb/disc/howto/ata_install_tshoot.html
Tyle IMO ze strony sprzętowej. Jeśli to zawiedzie to problemem jest soft a
to już NTG.

BTW. Trochę OT, drugi link prowadzi do HowTo, który wyraźnie mówi o
sposobach (także pozycji) montowania dysków - ostatnio kilka razy
poruszany był ten temat na grupie.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/