Najtanszy "pewny" zasilacz

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 02:54:36 MET

Witam

Szukam najtanszego zasilacza ktory nie sprawi mi klopotow przy codziennej
wspolpracy ani przy ew padzie ze starosci. Czyli chce wydac jak najmniej
przy zachowaniu rozsadnego poziomu bezpieczenstwa.

Wiem juz ze modecom czy enlight odpadaja. Nastepne w kolejnosci cenowej sa
zasilacze Chieftec czy one juz sie nadaja ?

Komputer bedzie do zastosowan czysto biurowych. Zwolniony P4 Northwoood
3.0, grafika matroxa 16mb, dysk 80gb, nagrywarka cd.

Pare godzin temu pytalem o zasilacze be quiet - te pytania nie sa
powiazane, szukam dwoch zasilaczy do roznych komputerow.

--
Pozdrawiam Tomek