Re: Problem z dyskiem - pomocy

Autor: beny_hill <beny_hill_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 16:33:11 MET

Atarek <mg_atarek@NoSpam.pl> napisał(a):

> Dostałem dysk Seagate 320GB 16MB cache o podłączyłem go do mojego komputera
> (płyta Asus A8N-E). Niestety napotkałem duży problem o którym napisałem
> poniżej. Proszę o pomoc, bo już mi brakuje pomysłów. Czy ten dysk nie pasuje

> Z góry dziekuję za wszelkie informacje. Sam sobie nie poradzę i liczę na
> pomoc życzliwych Internautów.

 1. Przyjmij jako zasadę (szczególnie że na tym się nie znasz), używanie
    tylko jednego(!) narzędzia do podziału i sprawdzania dysku.
    Użycie innych, niesprawdzonych narzędzi - niedopasowanych do wielkości
    dysku da Ci księżycowe rezultaty i uszkodzi strukturę logiczną jeżeli
    przy ich użyciu będziesz naprawiał pozorne błędy.

 2. Jeżeli instalujesz WinXP korzystaj wyłącznie z narzędzi i możliwości
    które on Ci daje.

 3. W obecnym stanie twojego dysku - usuń wszystko i zacznij zupełnie od
     początku. Jeżeli na starcie instalator WinXP nie widzi całego dysku
     (można to włączyć później), to zainstaluj mniejszą partycję,
    resztę zrobisz później.

Powodzenia !