Re: Sieciówka wifi do laptopa - co polecacie

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 01:00:51 MET

RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:

> No wierz mi, ze 3 rozne Edimaxy sprawdzalem i absolutnie zaden nie
> zachowywal sie jak powinien! Ja nie twierdze ze Edimax jako firma jest
> do dupy. Bo mam rozny sprzet tej firmy i jest Ok. Np ruterki Edimaxa
> sa bardzo dobre.

            JA tam poza sprzetem przewodowym Edimaxa uzywalem pierwszych kart z
poczatku 2003 r. na RTL8180L i SA2600 i nie bylo do czego sie przyczepic.
Ani lepszy, ani gorszy sprzet od reszty. Duzo zalezy od chipsetu oraz (na
co juz malo kto zwraca uwage) od ukladu radiowego. Slynna fatalna RTL8180L
sprowadzona z Chin po najnizszych kosztach przez importera miala fatalne
radio Maxcoma, co zepsulo opinie wszystkim tym kartom niezaleznie od
producenta, gdy tymczasem te na Philipsie SA2600 dzialaly bez zarzutu.
Co ciekawe Realtek jest obcnie jednym z najprzychylniej nastawionych do
systemow OS producentow sprzetu bezprzewodowego.

> No dokladnie tak jest. Do podwazenie tez sie nie nadaje bo jakas
> mietka ta PCMCIA. Jedenz tetowanych przezemnie Edimaxow byl na
> Marvelu.

            A to wiele tlumaczy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien