Re: Sieciówka wifi do laptopa - co polecacie

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 14:44:12 MET

Michal Bien napisał(a):
            Tia - i to wina producenta, czyt. Edimaxa ze dana karta miala fatalny
> zasieg czyli moc/czulosc. Z tego prosty wniosek ze wszystkie Edimaxy sa do
> niczego. Gratuluje logiki :>

No wierz mi, ze 3 rozne Edimaxy sprawdzalem i absolutnie zaden nie
zachowywal sie jak powinien! Ja nie twierdze ze Edimax jako firma jest
do dupy. Bo mam rozny sprzet tej firmy i jest Ok. Np ruterki Edimaxa sa
bardzo dobre.

> Hint: Sprawdz na jakim chipsecie byla ta karta - jest na rynku sporo kart,
> w tym Edimaxow, na Marvelach - toto nadaje sie chyba tylko do podwazania
> czegos, bo do wifi na pewno nie.

No dokladnie tak jest. Do podwazenie tez sie nie nadaje bo jakas mietka
ta PCMCIA. Jedenz tetowanych przezemnie Edimaxow byl na Marvelu.

RudeBoy