Re: Mobilny Athlon 3200 64Bit i płyta z NForce 3

Autor: Adas <xkiller2_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 10:08:49 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns98A516C6E6A40mbien@127.0.0.1...

> A masz jakis link do tego CPU? Jakie jadro i obudowa chociazby.
> Bo cos swita, ze widzialem mobilne Athlony S754 bez heatspreadera. Nawet
> jesli napiecie bedzie OK i plyta go rozpozna to moze byc problem w
> chlodzeniu takiego CPU.

> A ile musisz dolozyc do tej operacji? JEsli groszowa kwote rzedu
> kilkudziesieci zl to tak, przy wiekszej niezbyt jest to oplacalne -
> roznica nie poza testami ciezka do uchwycenia, Sempron 2800 S754 nie jest
> jakims CPU na ktorym nie da sie pracowac, a bys odczul wyrazna roznice i
> [...]

Procesor jest na aukcji allegro, łatwo znaleźć. Kupca na mojego semprona mam,
ale jak mówisz, że może być dramat z chołodzeniem takiego procesorka to może
jednak kupie sobie Athlona 3000+ i też będzie dobrze. Bo wymiana sprzętu u mnie
to najwcześniej jakieś pół roku. A może Sempron 2800+ 64Bit ma jakoś zablokowany
dodatkowy "kesz"?? Jak to miało miejsce w Duron'ach swego czasu.

Pozdrawiam
Adam