Re: nowy komp i juz swirniety;-/

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 01:36:05 MET

CeZ__134 <Nuniez__23@poczta.onet.pl> wrote:

> komputer skladalem sam..

            To OK, gorzej ze system konfigurowales sam. O tym pisalem w poprzenim
poscie.

> nie jestem graczem i nie siedze nalogowo grajac w F.E.A.R czy cos temu
> podobnego;]

            To po co _teraz_ kupowac GF6600GT i do tego plyte z SLI?
Smierdzi zastosowaniem do gier albo brakiem orientacji w sprzecie jak
diabli. Na dzis sa bardziej oszczede energetycznie, nowsze i _TANSZE_
konstrukcje. Tak samo jak pakwanie sie _TERAZ_ w S939 i DDR1 jest
posunieciem nad wyraz krotkowzrocznym. Do tego plyta SLI pt. "nie bede
gral". Mam wrazenie ze ktos Ci wcisnal to co aktualnie nie schodzilo juz w
sklepie, biorac za to niezle pieniadze (po tym Gigabyte w grafice i mobo
domyslam sie reki sprzedawcy - wciskaja je tak samo jak napedy LG).
Kolejna osoba zwraca Ci na to uwage jako jedyna rzecz sprzetowa jaka da sie
wyluskac z Twojego pierwszego postu, ale chyba nie potrafisz tego dostrzec
doszukujac sie (nie wiem na jakiej podstawie) szczeniackiego chwalenia sie
sprzetem.

> Zastanawia nie to dlaczego ludzie pisza takie rzeczy?

            Moze dlatego, by ludzie nie zawracali glowy NTG na grupie sprzetowej.
Jesli jeszcze nie zrozumiales tego - to jest NIE TA GRUPA.
Problemy masz z konfiguracja softu/OSem i programami, a nie sprzetem.
Do tego udajac niby luzacki jezyk raczej denerwujesz ludzi niz
rozsmieszasz. Z takim stylem i doborem tematyki znajdz sobie lepiej jakies
kolorowe forum w phpbb, albo postaraj zadawac tu pytania w sposob sensowny.

> .. co mi chcesz powiedziec?.. nie masz super wypsiony sprzet za 10
> tysiakow?.. niepotrzebne cos takiego ! ;] w..a to co mam chcialbym zeby
> po prostu dzialalo .. i tyle.. nic innego mi niepotrzebne jest... zadne
> dwurdzeniowce .. wypasione plyty z magistrala 2000 MHz ;].. i 8GB ram
> ;]..

            Teraz to juz mnie zalamales wyciagnietymi wnioskami - cos takiego
wynika z poprzedniego mojego postu? :O
Taka jedyna chyba sensowna rada jaka mozesz uzyskac w powyzszej sprawie na
grupie sprzetowej - zastanow sie nad problemem zanim zrobisz cokolwiek -
czy to jest odpowiadanie w nieprzemyslany sposob na post, dzialanie na
oslep z oprogramowaniem czy dobieranie sprzetu. Zadziala w kazdym
przypadku. A jesli nie jestes w stanie tego przeskoczyc, to zlec komus
lokalnie skonfigurowanie softu, zrobienie obrazow do backupu i nalozenie
ograniczen na uzywane na codzien konto, bys nie wywracal do gory nogami
OSa. Namiary na taka usluge uzyskasz w najblizszym sklepie komputerowym.
W koncu nie kazdy musi umiec czy chciec rozkladac samochod na srubki czy
dlubac sie w sprzecie i sofcie.

> wiec jesli nie umiesz mi doradzic,podsunac jakiejes mysli w moim
> problemie to wybacz.... ;] glupio madrych tu pelno ;]...

            Stylistyka w dalszym ciagu nad wyraz interesujaca. Nie dosc ze nie
radzisz sobie z konfiguracja oprogramowania, to nawet z napisaniem
skladnego logicznie zdania. Jesli jeszcze tego nie zrozumiales to powtorze
po raz kolejny, mam nadzieje ze ostatni - masz problemy z konfiguracja
OPROGRAMOWANIA, ta grupa zajmuje sie wylacznie sprzetem.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl