Re: nowy komp i juz swirniety;-/

Autor: CeZ__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 12:12:38 MET

> I trzeba bylo kupic kolejny A- czy B-brand z firmowo skonfigurowanym
> sprzetem i softem (wraz z recoveryCD), bo z opisanych objawow i samego
> sposobu ich opisania wnosze, ze ze sprzetem jest wszystko OK, a jedyny
> hardware ktory tu nawala, to ten miedzy fotelem a klawiatura.

komputer skladalem sam.. nie jestem graczem i nie siedze nalogowo grajac w
F.E.A.R czy cos temu podobnego;]

Zastanawia nie to dlaczego ludzie pisza takie rzeczy ?.. co mi chcesz
powiedziec?.. nie masz super wypsiony sprzet za 10 tysiakow?.. niepotrzebne
cos takiego ! ;] w..a to co mam chcialbym zeby po prostu dzialalo .. i
tyle.. nic innego mi niepotrzebne jest... zadne dwurdzeniowce .. wypasione
plyty z magistrala 2000 MHz ;].. i 8GB ram ;]..wiec jesli nie umiesz mi
doradzic,podsunac jakiejes mysli w moim problemie to wybacz.... ;] glupio
madrych tu pelno ;]...

pozdrawiam

CeZ