Re: problem z nagrywarą

Autor: Rexolexter32 <gotowe_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 01:36:37 MET

Wiesz powiem ci ze problemy moga byc zwiazane

-z wyłaczenie Dma w xp,sterownikami aspi itp
-ze stara wersja biosu
-z nagrywarka sprzetowo jako ze lite on ,to bardzo awaryjny
sprzet(wymienili mi 4 z kolei w ciagu 3 miesiecy)

jak masz paragon biegnij do sklepu bo z e z tego co wiem na liteony sa
2 albo 3 lata gwarancji,co do biosu to prawda jest taka ze to stara
nagrywarka wiec nowych updatow juz nie bedzie.

Moja rada ! przinstaluj jeszcze raz nero,sprawdz czy dma jest wlaczone
w biosie i w ustawieniach jak to nie pomoze oddaj nagrywarke na
servis.