Sieć Gadu Gadu nie działa

Autor: <nerejd_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 23:04:13 MET

Od momentu zamontowania nowego modemu nie dziala u mnie siec GG.
Z poczatku wszystko bylo dobrze, z czasem jednak nie mozna bylo juz sie
polaczyc z siecia GG, jednak po zerwaniu polaczenia i ponownym
nawiazaniu jakos sie udawalo. Teraz jednak jest juz calkiem kicha, bo
nie idze sie z siecia polaczyc juz prawie dwa dni...

Co wiem z pewnoscia: firewall nic tutaj nie blokuje, mam stale IP (i
tutaj moja najwieksza obawa ze moglo ono zostac w jakis sposob
zablokowane przez serwer GG), problem wystepuje w tlenie jak i GG
samym.

Macie jakies pomysly?
Moze zmienic opcje polaczenia (zewneczne IP ale nic to nie dawalo)