Re: Podłączyłam mysz i monitor oszalał...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 17:17:14 MET

"Anka" napisała:

> Cały czas - jak myszka jest podłączona. Niezależnie czy ruszam, czy nie.

A czy dzieje się tak po podłączeniu innych urządzeń USB bez własnego
zasilania, np. PenDrive? I czy ten objaw występuje niezależnie od tego, do
którego portu mysz jest podłączona? No i monitor - CRT czy LCD? Bo przyczym
może być kilka - słaba wydajność prądowa portów, dziadowskie kabelki
wewnętrzne (jeśli korzystasz z gniazd w obudowie komputera lub na panelu),
sianie zakłóceniami z kabla od myszy (monitor CRT lub - w skrajnych
przypadkach - monitor LCD z kablem analogowym).

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)