Re: Dobra hurtownia komputerowa?

Autor: Bartek <_at_>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 17:20:19 MET

> Witam.
> Noszę się z zamiarem założenia małej działalności gospodarczej (handel
> częściami komputerowymi przez allegro i sklep internetowy). Czy możecie
> polecić jakieś dobre hurtownie komputerowe? Googlałem i sporo tego jest -
> jednak ciężko coś wybrać.
> Czy zna ktoś cenniki takich hurtowni? Niestety dopóki nie założę dg - nie
> chcą przedstawiać swoich cen:/ Cieżko wyczuć czy będzie to opłacalne czy
> nie.
> Będę wdzięczny za każdą informację.
> Pozdrawiam oraz życzę spokojnych i wesołych świąt .
Czasem lepiej jest "dogadac się" z zaprzyjaznionym sklepem komputerowym -
moga dac dobry rabacik i to na poczatek wystarcza. Kwestia konkurencji
(jesli nie sprzedaja na allegro lub masz swoich klientow).

Hurtownia oplaca ci sie jesli masz ja w tym samym miescie - inaczej koszty
przesylki powoduja, ze sprzet masz drozszy niz sklepy

Pozdrawiam
B.Z.