Re: Podłączyłam mysz i monitor oszalał...

Autor: Anka <bez_at_maila.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 13:57:47 MET

> A czy dzieje się tak po podłączeniu innych urządzeń USB bez własnego
> zasilania, np. PenDrive?
Jak podlaczam np. PD to jest ok... Tylko myszka tak dziala.

> I czy ten objaw występuje niezależnie od tego, do
> którego portu mysz jest podłączona?
Niezaleznie do ktorego podlacze...

> No i monitor - CRT czy LCD?
Taki zywkly, szeroki. Ale nie wypukly tylko plaski, 17'

Gibol już mi pomógł, rzeczywiscie po pdsunięciu podkładki problem ustaje.
Tylko, że trzeba ją odsunąć od monitora na dobre pół metra. A że biurko
małe, to w efekcie muszę trzymać mysz na kolanach... :(

Pozdrawiam
Anka