Podłączyłam mysz i monitor oszalał...

Autor: Anka <bez_at_maila.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 23:49:49 MET

Witam,

mam taki problem. Kupiłam nową mysz (USB optyczna, w przeciwieństwie do
poprzedniczki), podłączyłam ją i ... działa. Normalnie strzałeczka lata,
myszka fajnie klika i prawym i lewym.
Ale zaczął się problem z monitorem. Latają mi dziwne paski poziome. Są słabo
widoczne, ale na dłuższą metę męczące. Jak się ich pozbyć? Mysz sie sama
zainstalowała (XP), ale później nawet zainstalowanie sterownika z płyty
dołączonej do myszy nie pomogło. Jak odłączam mysz to wszystko wraca do
normy...
Dziękuję za pomoc
Anka