Re: P³yta Intel i mysza A4-Tech

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 09:39:51 MET

> *KW* napisa³(a):
> Podobne. Tzn - plyty orginal intel nie chcialy wspolpracowac z
> przelacznikami KVM. Wszystko niby bylo ok, a potrafil przelacznik
> stwierdzic "ze nie ma komputera" albo zgubic myszke. Okazalo sie (po
> obadaniu oscyloskopem przebiegow) ze plyty dawaly "samplowanie" myszki
> zamiast orginalnych chyba 60 czy 100Hz - prawie 500Hz. Mysz podlaczona
> bezposrednio dawala rade, ale kvm juz nie dawal rady tak szybko
> odpowiadac - bo w koncu musial na kazde samplowanie siegnac do myszy,
> tez ja zsamplowac i odeslac.
> [...]

Ok !
Serdeczne dziêki.
Zaraz po ¶wiêtach (lub jeszcze w drugi dzieñ)
biorê oscyloskop do pracy i posprawdzam.
W ¿yciu by mi do g³owy nie przysz³o, ¿e takie
rzeczy te¿ trzeba braæ pod uwagê.

¦wi±tecznie pozdrawiam.

--
[*KW* -> P5WD2 Premium + P4 D 840 + 2x1GB PC6400]
[Sony E400|Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7]