Re: Teoria Serwisanta AGPx4 dziala jak x8

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 23:19:56 MET

Dnia 21.12.2006, Michal Bien napisał(a):

> Sam chipset nie byl taki zly, a na tamte czasy bardzo nowoczeny
> (mutiol) oraz uniwersalny - SDR/DDR na jednej plycie - takich KT266A
> bylo bardzo niewiele. Duzo gorsze bylo za to wykonanie w postaci wyjatkowo
> padliwej plyty ECSa. Poza ECSem plyty na SIS735 robil chyba tylko Asus,
> ale wystepowaly one w sladowych ilosciach.

O Asusie akurat nie słyszałem, ale innych producentów robiących płyty na
SiS735 było kilku, choć nie wszystkie te płyty miały obsługę jednocześnie
SDR i DDR. Przykłady: Chaintech 7SID, Leadtek 7350KDA, Shuttle AS25, były
też jakieś Merkury i pewnie coś jeszcze. Wszystkie u nas trudno dostępne
i mało znane i w większości uważane za "krzaki".

BTW. Co do ULI nie sposób się nie zgodzić. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/