Re: Monitor LCD dla gracza

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 20:16:45 MET

> Odważne stwierdzenie. Ja widzę - na d-sub obraz jest jakoś 30% gorszy. Ale
> to prawda co mówi Dominik - zależy na jakim sprzęcie.
> A z doświadczenia wiem, że ważną rolę przy d-sub odgrywa tu kabel - bo
> jakość potrafi być bardzo różna.

Chętnie obejrzę jakieś testy porównawcze DVI i D-Sub. Mam dwa monitory LCD
podłaczone do komputera. Samsung 510T (DVI) i Samsung 153T (D-sub). Karta
graficzna GF 6600 Gigabyte. Nie widzę żadnej róznicy w jakości obrazu, choć
jestem w stanie uwierzyć, że przy monitorze 20 calowym z jakąś astronomiczną
rozdzielczością ta różnica może wystąpić.

Jeśli na D-Sub masz o 30% gorszy obraz, to musisz mieć uszkodzony sprzęt.
Innego powodu do takiego stanu rzeczy nie widzę.

Typowy użytkownik nie zobaczy żadnej różnicy między cyfrowym i analogowym
torem obrazu.

MN