Re: Monitor LCD dla gracza

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 20:36:49 MET

Marcin Narzynski wrote:

> Chętnie obejrzę jakieś testy porównawcze DVI i D-Sub. Mam dwa monitory
> LCD podłaczone do komputera. Samsung 510T (DVI) i Samsung 153T (D-sub).
> Karta graficzna GF 6600 Gigabyte. Nie widzę żadnej róznicy w jakości
> obrazu, choć jestem w stanie uwierzyć, że przy monitorze 20 calowym z
> jakąś astronomiczną rozdzielczością ta różnica może wystąpić.
>
> Jeśli na D-Sub masz o 30% gorszy obraz, to musisz mieć uszkodzony
> sprzęt. Innego powodu do takiego stanu rzeczy nie widzę.
>
> Typowy użytkownik nie zobaczy żadnej różnicy między cyfrowym i
> analogowym torem obrazu.

No cóż, ja widzę... głównie artefakty przy wyświetlaniu obrazu video -
segmentacja obrazu na szybko zmieniających się scenach występuje na
DSUB, nie występuje na DVI. Testowane na paru monitorach, jednak
dokładnie sobie efekt obejrzałem na moim. (w sigu typ)

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF