Re: Monitor LCD dla gracza

Autor: Aidahow <aidahow_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 20:31:38 MET

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:7d6dd$458bfefb$57cf7620$18040@news.chello.pl...

> Znakomicie się nadaje do najszybszych gier. Sam grałem w gry na monitorze
> z czasem 25 ms i gram przy 16 ms. Żadnego smużenia nie widzę

Mam monior z 25ms czasem reakcji. Da się grać, więc można powiedzieć, że się
nadaję.. z tym, że można "grać" i "grać" - niektórzy pewnie nawet smużenia
przy 50ms by nie zauważyli, a inni będą narzekali przy 16ms. Jednak ja
wyrażnie czuje smużenie 25ms - 8ms także (jak dla mnie to małą różnica),
chyba dopiero poniżej 2ms bym nie zauważył.

> Różnicy w jakości obrazu pomiędzy DVI i D-Sub także nie zauważysz.

Odważne stwierdzenie. Ja widzę - na d-sub obraz jest jakoś 30% gorszy. Ale
to prawda co mówi Dominik - zależy na jakim sprzęcie.
A z doświadczenia wiem, że ważną rolę przy d-sub odgrywa tu kabel - bo
jakość potrafi być bardzo różna.