1.Asus p5b max fsb? 2.Jakie ddr2 667@800?

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 18:41:05 MET

No wiec tak, 2 pytania :)

1.
Jakie max FSB mozna osiagnac na Asusie P5B (chodzi mi o dokladnie ten model
plyty, nie deluxe i E)
Co prawda wyczytalem gdzies ze P5B (w przeciwienstwie do Deluxe@650 Mhz) ma
tylko 400MHz ale tak se mysle, ze moze testowana wersja miala jakis stary
bios? Aha i czy da sie w wersji bez Deluxe niezaleznie ustawic fsb i
taktowanie pamieci, czty sa jakies dzielniki ktore uniemozliwaja np taka
konfiguracje FSB400MHz PAMIECI667MHz, bo naogladalem sie tyyyyle stron i
wszedzie jest inaczej i juz naprawde sie gubie.

2.
Uzywa ktos moze jakis pamieci 1x1GB lub 2x1GB ddr2 dual channel 667Mhz @ 800
Mhz lub wiecej? Jezeli tak to jakie to pamieci?
Najlepiej by bylo gdyby znalazl sie ktos z Geilami :) lub jakimis innymi w
cenie do 400 zl za 1GB.

PS. Wiem wiem ze juz nudny jestem z tymi plytami ale... wolalbym wiedziec
wszytsko przed kupnem niz meczyc sie pozniej z plyta ktora mi nie bedzie
odpowiadac :)

--
Pozdrawiam
Konrad L