Re: Dobra hurtownia komputerowa?

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 18:43:16 MET

Użytkownik "Paweł Kulesza" <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:emjokp$60e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Noszę się z zamiarem założenia małej działalności gospodarczej (handel
> częściami komputerowymi przez allegro i sklep internetowy). Czy możecie
> polecić jakieś dobre hurtownie komputerowe? Googlałem i sporo tego jest -
> jednak ciężko coś wybrać.
> Czy zna ktoś cenniki takich hurtowni? Niestety dopóki nie założę dg - nie
> chcą przedstawiać swoich cen:/ Cieżko wyczuć czy będzie to opłacalne czy
> nie.
> Będę wdzięczny za każdą informację.
> Pozdrawiam oraz życzę spokojnych i wesołych świąt .

Ceny sa ustalane zaleznie od wygenerowanych przez ciebie obrotow. Wiekszosc
sklepow kupuje w AbcData.
Wiekszosc handlarzy na allegro jedzie na 1-3% prowizji wiec zysku duzego nie
bedziesz mial chyba ze wygenerujesz duzy obrot.
Zainteresuj sie uzywanymi czesciami poleasingowymi tu jest zyla zlota :)

Mirek