Re: Monitor LCD dla gracza

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 16:51:34 MET

> Szukam monitora LCD z zastosowaniem do gier.
> Przekatna to min 17"
> gry- raczej strategie, rzadnych ostrych strzelanek
>
> Co mozna polecic?
> Cena okolo 1000zl - bedzie cos za takie pieniadze, czy lepiej dorzucic
> kilka setek?

To ja w przeciwieństwie do przedmówców polecę zwykły monitor za 700 zł, np
Samsung SM 710N.
Znakomicie się nadaje do najszybszych gier. Sam grałem w gry na monitorze z
czasem 25 ms i gram przy 16 ms. Żadnego smużenia nie widzę a już na pewno
sam czas reakcji matrycy nie byłby dla mnie żadnym powodem do wymiany moich
monitorów. Różnicy w jakości obrazu pomiędzy DVI i D-Sub także nie
zauważysz. Bierz więc najtańszy sprzęt, który spełnia wymagania a za resztę
kup dzieciom słodycze.

Pozdrawiam
MN