Re: GA-965P-S3 czyli ile wyciagne na ddr2 667mhz?

Autor: Aidahow <aidahow_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 03:24:10 MET

Użytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisał w wiadomości
news:emfesd$d9f$1@node4.news.atman.pl...

> Czyli zalozmy taki scenariusz:
> 1.Wieczor, ide spac wylaczam kompa i listwa odcinam doplyw pradu.
> 2. Rano listwa pstryk, wciskam button na kompie i...?

Sprzet uruchamia sie - po sekundzie wylancza sie. Po sekundzie znowu się
włącza i jest wszystko ok.

> A piszczy kiedy, podczas dzialania, po zaladowaniu systemu?

Różnie to bywa - ogolnie to bywają trzy przypadki.
1 - najczesztszy czyli to co napisalem pietro wyzej.
2 - zadki, komputer sie wlacza z glosnym piskiem (cewki? kondensatory?
niewiem), a na ekranie wyskakuje komunikat: OC sie nie udal (po angielsku) -
zmien ustawienia
3 - tylko raz mi sie zdarzylo - komputer sie wlaczyl z ciaglym piskiem,
ekran czarny

> No niby tak... ale na te kilka rzeczy co chcialem kupic mailem na poczatku
> 2000, a teraz juz wychodzi w okolicach 2600 :) tak po trochu, po trochu i
> w koncu nie ma konca :)

Heh, coś o tym wiem - 4 miesiące składałem mój sprzęt... ;)

Czy warto kręcić?
I tak i nie - to zależy jaką filozofie wyznajesz ;) Kręciłem swój sprzęt do
2,8GHz... ale i tak tego nie wykorzystywałem, no bo i jak.. kursor i tak mi
szybciej nie będzie jeździć ;)
A co do faktów:
Przy moim konfigu (sig) w pcmarku 2005 na dafault czyli 1,86GHz (266MHz x
7):
CPU: około 4500
MEMORY: około 4400

Po podkręceniu na 2,8GHz czyli 400MHz x 7:
CPU: 7200
MEMORY: 6300

Wiec.. prawie 1/3 mocy do przodu ;) Ale na boxowym wiatraku nie radze
krecic. Kilka dni temu kupilem thermaltake big typhoon za 170zł + pasta
arctic silver 5 za 20zł i mi temperatura spadła o 20 stopni :)