Re: GA-965P-S3 czyli ile wyciagne na ddr2 667mhz?

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 03:12:46 MET

> Miałem Gigabyte DS4, teraz mam Asusa P5B-E Plus.
> W Gigabycie widziałem całe stado minusów i niektóre plus. Minusy to takie
> jak: gorsza wydajność cpu i memory, uboga regulacja wiatraków na płycie z
> biosa - wrecz zadna, mozna conajwyzej ustawic na auto a wtedy boxowy
> wiatrak ciagle przyspiesza i zwalnia - to takie irytujace...

no no zgadzam sie, tez pewnie by mnie wnerwialo... :)

> Poza tym te pedalskie kolorki gigabyta mnie denrwuja i toporne
> oprogramowanie dla windows.

pleksowej obudowy nie mam, a i po zlozeniu kompa do srodka wolalbym nie
zagladac, ma po prostu ladnie stabilnie dzialac wiec nawet gdyby rozowa byla
to bym w sumie zniosl :)

> No i tak w ogole to padl mi bios w tym gigabycie mimo ze jest dual bios -
> ktory dziala.. ale nie wtedy gdy trzeba :]

:) Na takie cuda to sie nawet nie nastawiam, jak ma pasc to i tak znajdzie
sposob...

> Plusy? Chodzi stabilnie na 2,8GHz i karta graficzna jest wydajniejsza -
> oczywiscie odnosze to do mojego asusa.

No to jest niewatpliwie mocnym plusem dodatnim, ale juz na ddr2 800-kach,,,,
ehhhhh siwych wlosow sie dorobie przez to skladanie... :)

> Z tym ze... z tym kreceniem do 2,8GHz są jaja... po odlaczeniu zasilania -
> plyta za 1 razem nie chce wstac, dopiero po automatycznym wylaczeniu
> wlacza sie po sekundzie i idzie bez problemow. Czasami na 2,8 zaczyna cos
> piszczec i nie chce wstac. Wiec co do OC - mieszane uczucia.
> Oprogramowanie jest o niebo lepsze. Oczywiscie to kwestia gustu.

Czyli zalozmy taki scenariusz:
1.Wieczor, ide spac wylaczam kompa i listwa odcinam doplyw pradu.
2. Rano listwa pstryk, wciskam button na kompie i...?

a) nic tylko czarno....mija sekunda i bez tykania niczego wszystko ozywa i
zaczyna sie ladowac?
b) nic tylko czarno....naciskam button jeszcze raz i startuje?

A piszczy kiedy, podczas dzialania, po zaladowaniu systemu?

> Co do max fsb - max to chyba 600MHz ;) Ale to tylko teoria ;)
> Nie kupuj 667MHz, cena podobna jak 800MHz.

No niby tak... ale na te kilka rzeczy co chcialem kupic mailem na poczatku
2000, a teraz juz wychodzi w okolicach 2600 :) tak po trochu, po trochu i w
koncu nie ma konca :)

Pozdr.
Konrad L