Re: Monitor LCD dla gracza

Autor: Aidahow <aidahow_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 02:56:31 MET

Użytkownik "Roger(OS)" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:Xns98A0EA2987AFDMrRoger@193.110.122.97...

> gry- raczej strategie, rzadnych ostrych strzelanek
> Co mozna polecic?
> Cena okolo 1000zl - bedzie cos za takie pieniadze, czy lepiej dorzucic
> kilka setek?

Aleś Ty wygodny ;) na www.mva.pl znajdziesz ciekawe informacje.
Wiesz.. za 1000zł coś znajdziesz, ale za 2000zł też ;) Jeśli gry to tylko
TN. IMHO strategie nie tyczą się wymagań gier - tam w sumie nie ma akcji..
chociaż - to zależy o jakich strategiach myślisz. Bo jeśli cywilizacja to
między grą a pulpitem większych różnic w dynamice ruchów nie zauważysz ;)
Jeśli ktoś piszę o grach to nasuwa mi sie potrzeba wyeliminowania smużenia.
W zasadzie w każdą giere pograsz z czasem matrycy nie większym niż 8ms w
pełnym komforcie. Tylko czy nie będą Cię drażniły ubogie kąty widzenia w
matrycy TN - ruszysz głową w górę czy w dół a obraz przestanie być widoczny.
W skrócie - szukaj czegoś na TN o możliwie najkrótszym czasie reakcji, z
wyjściem DVI i kontrastem minimum 700:1. Reszta to już kwestia gustu i tego
co wyczytasz na mva.pl ;)