Re: Palit Geforce 7600 GT - padł wiatrak

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 18:57:30 MET

Mr.Jack <mrjack@WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org> wrote:

> Mam wyjatkowego pecha do Palitow - co kupie (a kupowalem 2 razy w
> zyciu), to ciagle sa z nimi jakies problemy. Do GeForce 7600 Gt mam
> chyba wyjatkowego - najpierw po 1,5 dnia pracy padla cala karta, a
> dzisiaj, mniej niz miesiac po dostaniu nowej, padł wiatrak.

            No to masz wyjatkowego pecha, choc mi po miesiacu na pelnych obrotach
tez lekko halasuje.

> I teraz pytanie, bo mi sie juz nie chce jezdzic z tym do serwisu i czekac
> ilestamdni az mi wiatrak wymienia - czy jest mozliwosc recznej wymiany
> wiatraka na inny, domowymi sposobami

            Palit ma kolo GPU cale mnostwo dziur w PCB - AFAIR 8 sztuk w roznych
miejscach (niesmetrycznie) wiec z dobraniem jakiegos chlodzenie nie powinno
byc wiekszych problemow. Chocby popularne Pentagramy Freezone 9apluminiowe
lub miedziane) udajace Zalmana. NAwet chyba gdzies wdzalem zdjecie Palita z
takim Pentagramem wiec jest duze prawdopodobienstwo, ze da sie zalozyc bez
wiekszego kombinowania. Oczywscie pamietaj o potencjalnej utracie gwarancji
- jesli juz musisz to zminiaj chlodzenie delikatnie i tak, by dalo sie
zalozyc oryginalne bez widocznych sladow w razie problemow z karta, co przy
Twoim szczesciu nie jest wykluczone.

> i gdzie mozna takowy wentylator kupic ? I jaki (byle nie drogi)?

            Wspomniane Pentagramy sa bardzo popularne, dostepne w wiekszosci
przyzwoitych sklepow. Wersja aluminiowa kosztuje ~50 zl, miedzian troche
wiecej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl