Problem z dyskiem - uszkodzone partycje

Autor: Tom+ <tomplus_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 19:05:54 MET

  Mam problem, popsuł się duysk twardy na którym stał serwer
freeBSD.
BIOS dysk widzi, widzi pojemnośc i pozostałe rzeczy, ale nie widzi
danych, żadnych partycjii.

Sprawdzałem dysk fdiskiem pod Linuxem, Partiorin Magiciem i jeszcze
jeden (pod dosem) i żaden z nich nie odkrył danych, partycji które
były (były dwie).

fdsik widzi dysk ale nie chce nic zrobić bo jest uszkodzony system
partycji.

Dysk ma 80 Gb więc jakiekolwiek prace trawają długo, bardzo długo
więc chce się teraz poradzić Was specjalistów jakim sposobem można
uzyskać dane z tego dysku i żeby ich nie stracić.

Proszę o pomoc.