zalalem klawiature w notebooku - wyplukac pod kranem?

Autor: grzegorz <niepiszdomnie_at_napriv.com>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 13:22:15 MET

Hej.

Zachlapala mi sie klawiatura herbata, problem w tym ze niestety slodka.

Do srodka nie wcieklo, tzn troche wcieklo ale zdjalem klawiature i wytarlem
i jest ok.

Komp dziala i klawiatura tez tylko ze wiem ze sie zaraz zacznie zacinac tak
sie do tego slodkiego brudu naprzyczepia.

Zatem pytanie co z tym robic.

Czy wyplukanie klawiatury pod kranem uszkodzi ja?

Bo pamietam ze jak mi kiedys w telefonie bateria wylala to rozbebeszylem go
na czesci pierwsze, potrzymalem kilka dni w garnku z woda, potem wysuszylem
i dzialal jak zloto. Ale nie wiem czy klawiature wlasnie da sie wysuszyc
porzadnie potem.

Jakies pomysly?

Notebook to Toshiba Tecra jakby to mialo znaczenie

Dzieki i pozdro