Re: Używany notebook

Autor: kovolski <kowalskimarcin_at_vp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 12:11:55 MET

Dam Ci rade nie kupuj Fujitsu - Siemensa bo jako używka jest kiepski mam
takiegokolesia- wyjadacza w pracy któremu na 12 po ponad roq padło 7. Sam
mam FS i musiałem już troche w niego włożyć mimo że ma dwa lata gwaru.
siadło mi gniazdko - podobno z mojej winny wiec 200 zł poszło :-)ale że
swego czasu dałem za niego grosze to tak mocno nie bolało :-)

A co mogę polecić - nie wiem.
Mój Tata ma starą Toshibę Sattelite 4300 i jest nie do zdarcia zero zwisów
sunie mu filmy xvid, rmvb, DvD a jest tam tylko celeron 600 i 196 mb ram.
Ale to taka rada z praktyki. Podobno dobre są Delle i IBM ale to już niech
powiedzą użytkownicy :-)
Pozdro.

Marcin Kowalski
Mobile : 502-086-569