Re: Jaki router ADSL Wi-Fi do Neo?

Autor: jurski <jurski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 12:15:49 MET

> 1 podział rachunku z sąsiadem który net wykorzystuje sporadycznie tu warto
> wspomnieć że mój ,,sąsiad" mieszka przez ścianę w tym samym domu mamy
> wspólne wejście

Da się to technicznie zrobić, ale będzie to niezgodne z regulaminem
neostrady:

§ 6
W ramach korzystania z Usługi Abonent zobowiązany jest:
4) nie umożliwiać korzystania z Usługi osobom trzecim poza Lokalem

§ 7
1. TP ma prawo do ograniczenia lub zawieszenia świadczenia Usługi,
jeżeli Abonent narusza postanowienia § 6 pkt 2) - 7) lub pozostaje
w opóźnieniu z płatnością należności za Usługę przez okres dłuższy
niż jeden Okres rozliczeniowy. Powyższe nie narusza prawa TP do
rozwiązania Umowy na podstawie § 13 ust. 4.

jurski