Re: Używany notebook

Autor: Pi23 <pi23_at_tlen.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 00:14:05 MET

ferros@o2.pl napisał(a):
> Potrzebuję pomocy w wyborze używanego notebooka. Niestety nie mam
> doświadczenia, a co za tym idzie odpowiedniej wiedzy dotyczącej
> komputerów przenośnych. W związku z tym proszę o rady dotyczące:
> a)gdzie kupić? (mieszkam w krakowie, ale allegro itp. wchodzi w gre)
> b)co kupić?
>
> Komputer musi mi uciągnąć prace pod Ubuntu, nic specjalnego, ale
> kilka programów naraz powinien ciągnąć bez problemów. No i pod
> Winda jakiś kompilator(Borland C etc.), foobar, mIrc, przeglądarka
> razem (<3 IT pod Linuxem).

> [...]

Kup uzywanego Della LAtitude. Na pewno bedziesz zadowolony. Jesli chodzi
o sprzet w okolicy PIII 800 MHZ to na przyklad Dell C600 lub C610. Wtedy
DELL bil innych na glowe...Teraz bije...zalozmy tylko na pol glowy :)

www.allegro.pl
www.dell.pl - tu mozesz poogladac nowe delle :)
www.dell4u.pl - a tu mozesz tanio kupic della w Polsce i to z gwarancja
podwojna (producenta oraz sklepu).