Re: Mitsumi czym zastąpić?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 11:55:17 MET

Dnia 10.12.2006, daswen napisał(a):

> Padł mi napęd Mitsumi CD-ROM SR244W, chcę go zastąpić jakąś nagrywarką.
> Może ktoś może zaproponować jakiś odpowiednik by miał takie same wymiary jak
> SR244W.

Laptopowe napędy mają takie same rozmiary różnią się najwyżej panelem
czołowym (często też musisz go wmontować w specjalny "koszyk").
Sprawdź czy możesz go (panel) zdjąć z Twojego uszkodzonego Mitsumi wtedy
możesz zamienić go na praktycznie każdy inny napęd także ze ściąganym
panelem (w praktyce większość). Może się także okazać, że obudowa laptopa
nie ma jakichś szczególnie wymyślnych kształtów i zamiana paneli okaże się
zupełnie zbędna. Powodzenia. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/