Re: Odtwarzacz MP4

Autor: Piotr J. Podsiadły <ppodsia_at_02.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 11:39:12 MET

> Filmy tez sie da ogladac nawet w nienajgorszej jakosci.
> Tylko przy bardzo szybkiej akcji filmu zauwaza sie male przeskoki ale
> jak na sprzet ktory ma byc uzywany glownie do mp3 a tylko zadko np w
> podrozy lub w pracy podczas "nic nie robienia" to jest ok.

Fajnie, mam nadzieje ze bedziesz zadowolony z nabytku.
Jaki format video to odtwarza? *.amv? Jesli tak to konwerter do amv do
najlepszych nie nalezy. Lepiej jest przygotowac avi przy pomocy
virtualDuba (resize, kontrast, nasycenia, zmiana fps), zapisac przy
pomocy jakiegos bezstratnego kodeka i dopiero zrobic konwersje do amv,
bedzie mniej skakalo.
Pliki txt również czyta ten odtwarzacz? Jesli tak to pewnie zauważysz ze
nie ma polskich znaków. Jeśli bedziesz chcial mam programik ktory
zamienia polskie znaki na ich odpowedniki bez ogonków. Tyle z obsluguje
tylko kodowanie Win1250.

Pozdrawiam
PJP