Re: Odtwarzacz MP4

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.comusunto>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 17:51:11 MET

Piotr J. Podsiadły napisał(a):

> Fajnie, mam nadzieje ze bedziesz zadowolony z nabytku.
> Jaki format video to odtwarza? *.amv? Jesli tak to konwerter do amv do
> najlepszych nie nalezy. Lepiej jest przygotowac avi przy pomocy
> virtualDuba (resize, kontrast, nasycenia, zmiana fps), zapisac przy
> pomocy jakiegos bezstratnego kodeka i dopiero zrobic konwersje do amv,
> bedzie mniej skakalo.
> Pliki txt również czyta ten odtwarzacz? Jesli tak to pewnie zauważysz ze
> nie ma polskich znaków. Jeśli bedziesz chcial mam programik ktory
> zamienia polskie znaki na ich odpowedniki bez ogonków. Tyle z obsluguje
> [...]

Odtwarza AMV. podobno leprze to niz MTV bo mniej zajmuje.
Powem ze nawet nie bardzo skacze obraz...tylko jak sa szybkie akcje to
zauwazyc sie da.
Txt tez czyta ale z tego raczej obdarowana osoba nie bedzie korzystac.
Poszukam moze jakichs innych programow do konwersji na amv bo ponoc jest
ich troche i moze ktorys bedzie wygodniejszy itp.