Re: OT: jak zrobic bootowlana partycje recovery ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 01:10:16 MET

"olo" <vinylo@vp.pl> wrote in message news:em5gsq$6ue$1@news.onet.pl...

> Acronis True Image En lub PL v.8.0 lub 9.0-lokalizacja obrazu całej
> partycji lub wybranych folderów dwolna/dysk,cd,dvd/OLO

No to i ja mam pytanie

Otoz przy "zabawie" tymi lub podobnymi programami (Norton, Acronis, PQ Magic
itp) mam problem, z ktorym nie bardzo umiem sobie poradzic.
Bardzo czesto uzywam dysku podpinanego przez USB - przejsciowka lub
zewnetrzna kieszenia. No i problem w tym, ze z dyskami tak podlaczanymi te
softy niestety nie chca wspolpracowac. Zna ktos program (i numer wersji),
ktory bezproblemowo obsluguje takie cusie?

Pozdrawiam
Michal