Re: Notebook Asus

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 01:03:03 MET

"Pi23" <pi23@tlen.pl> wrote in message
news:45871195$0$17970$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Nie rozumiem- przeciez, za te cene mozna kupic DELLA- a nawet taniej jak
> sie dobrze rozejrzec.
>
> www.allegro.pl
> www.dell4u.pl
> www.dell.pl - tutaj tylko dla firm

No wlasnie - DELL sprzedaje tylko firmom i to bez posrednikow.. Dlatego
troche dziwi mnie strona dell4u. Ja bym raczej ostroznie do tego podchodzil
(nie wiem, w jaki sposob realizowana jest gwarancja w przypadku odsprzedazy
sprzetu).
Oczywiscie sam sprzet DELLa to bardzo dobre (ale i drogie) maszynki.

Pozdrawiam
Michal