Re: 128 czy 256 bitów

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 00:52:49 MET

Tomasz Stafinski wrote:
> Wiesz, wszystko zależy od tego, w co grasz, ewentualnie w co
> zamierzasz grać, w jakiej rozdzielczości i jakiego framerate
> oczekujesz. Najlepiej zerknąć na testy kart w necie.

Na AGP wybor ma juz nieduzy... sporo kolegow moich ma podobne dylematy i
sklaniaja sie do wyboru 6800gs z allegro, jako nieco lepszego od 7600gs, a
tanszego od 7600gt :)
600 zl doplaty miedzy 7600gt a 7800gs to bezsens! nie bierz tego. Sam mam
7800gs ale dlatego ze mi wymieniono akurat na taka karte i nic nie
doplacalem. Roznice minimalne jak patrzylem, lub brak. Szczerze to wzgledem
poprzedniej 6800gt tez roznicy nie widze zadnej.

--
chemik333