Re: perypetie "jaki windows" ciag dalszy:)

Autor: daromar <darek_at_mail.com>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 15:51:40 MET

Dnia Mon, 18 Dec 2006 15:23:16 +0100, schizoidalna napisał:

> To wszystko wiem. Wytlumacze moze bardziej o co mi chodzi.
> Sprawnego kompa dosc nowego posiada moj brat, i tam lece ze wszystkim co
> u mnie nie idzie. A omawiany zlom stoi u mnie w pokoju.
> Ale mojego szkoda mi wyrzucac, bo poznymi wieczorami lubie sobie usiasc
> u siebie w pokoju, zalaczyc jakas klasyczna gre, albo film (te, wbrew
> pozorom CHODZA mi dobrze, tylko, ze zacina np. co trzeci, trudno mi w
> sumie wyliczyc, raz na 5 filmow pojda wszystkie, a innym razem chce
> obejrzec, to np. tylko jeden w miare da rade).

> [...]

To ja bym radził poszukać na allegro w jednej z tych kategorii:
http://www.allegro.pl/489_klasy_pentium_iii.html?order=t&view=gtext&price_to=150
chociaz jak do 40 zl to raczej tu:
http://www.allegro.pl/4216_klasy_pentium_ii.html?order=t&view=gtext&price_to=150
Coś pewnie znajdziesz chociaz za jakies 100 juz mozna naprawde cos
ciekawego znalezc.

--
daromar