Re: Rozdzielczość logiczna i ClearType na LCD 17

Autor: Kania <anna.kaminska_at_wp.pl.POPRAW>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 05:21:27 MET

> Coś nie kumam. Czytasz artykuły na proline a nie widziś u nich promocji.
>
> Nie chciałem spamować na grupę, ale o markowym monitorze
> to miałem na myśli iiyamę:
> Tu masz za 1745 zł:
> http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WSV-B
>
> Rozglądaj się dokładniej tu jest info o promocjach na monitorki:
> http://sklep.proline.pl/shop.php?id=news&subid=b_22_calowe_panoramy_obcinamy_cene_o_vat_b_rglxt9
> [...]

Dzięki faktycznie nie zauważyłam.

Szkoda że autor tego artykułu nie opisał jeszcze jak ustawiać jasność
a zwłaszcza gammę w monitorze a/i Windows.

Mój znajomy grafik mówił mi że ma to duże znaczenie i powinno
się dobrze ustawić aby nie było przekłamań kolorów i jasności.
Zwłaszcza jak się fotografie do labu nosi, a w domu, tak jak ja,
obrabia w programie graficznym!