Re: Joystick

Autor: Luk <luk_p77_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:40:55 MET

Użytkownik "Pawel Kraszewski" <Pawel@Kraszewscy.net> napisał w wiadomości
news:em60jm$hot$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czy w ogóle się da? Jasne - przez LPT. Czy to jest obsługiwane "od ręki"
> przez jakiegoś OS-a? Nie, ale to temat na grupę od twojego systemu
> operacyjnego.
>
> Generalnie pytania "czy da się podłączyć" praktycznie ZAWSZE mają
> odpowiedź
> TAK. Kwestią jest sensowność tudzież oprogramowanie tegoż.
>
> Żeby uprzedzić docinki - tak, da się podłączyć żyrafę do USB, tylko po co.
>
> --
> Pawel Kraszewski
> www.kraszewscy.net

Oczywiscie chodzi mi o to zeby podlaczyc joystick nie po to zeby byl
polaczony tylko zeby mozna bylo go wykorzystac np. przy roznych emulatorach
8 bitowcow czy amigi. Podlaczyc do portu LPT... Czy to jest ten 25 pinowy?
Jezeli tak to potrzebna bedzie jakas przejsciowka i czy wogole sa takie
dostepne? Pracuje na Windows XP ale skoro nie obsluguje on pracy takiego
joysticka to mija sie z celem jego podlacznie...

I ostatnie pytanie:)
Czy to jest odpowiednik starych joystickow
http://www.allegro.pl/item149670014_joysticka_competition_pro_usb_do_zrecznosciowek.html ?

Pozdrawiam
Luk